Kortfattad uppdatering

Krampar och gråter när jag ska klä på mig och fixa mig. Constantines polare fyller år idag och det är ju.. Valborg.. Så ja vi får se hur allt blir. Kan bli fucked eller superbra.

Det skrev jag på början av Valborgdagen. Det blev faktiskt helt ok. Åkte till ett Rave sedan. Blev lite ballong med skit i som de sålde för 20spen stycket.. Sånt skit bara, inte speciellt kul. Tog också något lagligt skit. Mdma liknande blablabla. Engångstéelse. Det är lugnt.
Men ja.. Kom tillbaka oskadd. Bara lite skrapsår från när en flummtomte hoppa upp på min rygg och jag trillade.. Är liten. Poff.

20130503-173048.jpg

Men jaja.. Kom hem vid niotiden på morgonen den första maj och sov hela dagen.
Och nästa dag ett nationellt prov på engelskan kl 08:00 på morgonen. Skitbra tajming. Sitter jag där vid bänken och skakar och avtänder och försöker få ihop en liten uppsats. Vettefan hur det gick..

Gick sedan hem till mor efter skolan. Då har hon stoppat i sig alla sina stilnoct och var helt förstörd. Jag fick leka psykolog så gått det gick och sluta när jag fick panik för orkade snart inte hålla inne tårarna längre.
Så panik-åkte till Constantine som var hos sin syster och hennes barn. Kändes väldigt awkward och konstigt men såg en ok film.

Kom in i tankeflödet